Територіальні органи ДФС
у Запорізькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Управління організації роботи ГУ ДФС у Запорізькій області

12.11.2015 -

Начальник управління організації роботи – Тилик Лариса Леонідівна

Телефон: (061) 787-93-50

Структура

Відділ організації та планування роботи

Відділ контролю

Сектор внутрішнього моніторингу

Відділ організації документування і роботи з документами

Відділ організації документування і роботи з документами з обслуговування управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів

Завдання і функції

Основні завдання:

координація роботи, організація та забезпечення виконання завдань спрямованих на забезпечення виконання ГУ завдань, визначених законами України, указами та дорученнями Президента України, актами КМУ, дорученнями Прем’єр-міністра України, нормативно-правовими актами, розпорядчими документами ДФС та ГУ;

функціональне та структурне забезпечення ГУ;

поточне планування діяльності ГУ;

організація та здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням структурними підрозділами ГУ контрольних завдань;

здійснення перевірок з окремих питань (крім перевірки питань щодо вчинення корупційного або пов'язаного з корупцією правопорушення чи невиконання вимог антикорупційного законодавства) за дорученням керівника ГУ;

здійснення загального діловодства.

Основні функції:

забезпечення розробки організанізаційної структури та оптимізація чисельності ГУ;

підготовка розподілу обов’язків між керівництвом ГУ;

розробка на основі примірних регламентів та затвердження в установленому порядку Регламенту ГУ, його моніторинг та контроль за дотриманням;

забезпечення поточного планування діяльності ГУ, розробка та формування на підставі пропозицій структурних підрозділів ГУ проектів поточних планів роботи на рік та відповідне півріччя, звітів про виконання планів, їх затвердження у встановленому порядку та доведення до виконавців;

розгляд та погодження положень про самостійні структурні підрозділи ГУ на відповідність їх Регламенту ГУ та наказу щодо функціональних повноважень структурних підрозділів ГУ;

організаційне забезпечення проведення апаратних нарад ГУ, нарад за участі начальника ГУ, інших нарад (за дорученням керівництва ГУ);

організація проведення засідань Колегії ГУ;

здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням структурними підрозділами ГУ завдань, визначених актами органів державної влади та дорученнями вищих посадових осіб, наданням відповідей на запити, звернення, а також кореспонденцію Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабміну, виконанням управлінських рішень, прийнятих за результатами розгляду іншої вхідної кореспонденції, визначених розпорядчими документами ДФС та дорученнями Голови, рішеннями (протоколами) Колегії ДФС, протокольними дорученнями керівництва ДФС, дорученнями керівництва ДФС до інших документів, власними рішеннями (розпорядчими документами ГУ, дорученнями керівництва ГУ, рішеннями Колегії ГУ, протоколами апаратних нарад ГУ та нарад під головуванням керівництва ГУ) (далі – контрольні завдання);

здійснення системної оцінки рівня виконавської дисципліни у структурних підрозділах ГУ, з виконання контрольних завдань;

приймання, реєстрація, обробка, постановка на автоматизований контроль завдань у системі електронного документообігу вхідної кореспонденції (крім звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації) та приймання, реєстрація, обробка вихідної кореспонденції;

здійснення в АІС «Управління документами» реєстрації, обліку, розсилки наказів і розпоряджень ГУ, протоколів апаратних нарад ГУ, нарад під головуванням керівництва ГУ;

укомплектування, зберігання, облік та використання архівних документів.