Територіальні органи ДФС
у Запорізькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС у Запорізькій області

12.11.2015 -

Начальник управління - Галигіна  Вікторія Георгіївна


Телефон  (061) 787-93-61  

Структура

Відділ адміністрування ПДВ; 

Відділ контролю за відшкодуванням ПДВ;

Відділ адміністрування екологічного податку та рентної плати, місцевих податків і зборів;

Відділ адміністрування податку на прибуток.

1. Основними завданнями Управління є:

1.1. Реалізація єдиної державної податкової та митної політики в частині адміністрування податків і зборів.

1.2. Здійснення організації та контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, податкових платежів.


2. Управління виконує такі основні функції:

2.1. Організація функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

2.2. Організація та контроль за своєчасністю сплати податку на прибуток, податку на додану вартість юридичними особами, місцевих податків і зборів з юридичних осіб, екологічного податку та рентної плати платниками податків - юридичними особами.

2.3. Організація та контроль за правомірністю бюджетного відшкодування ПДВ.

2.4. Забезпечення реєстрації платників ПДВ.

2.5. Організація та контроль за обліком об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням.

2.6. Податковий контроль за трансфертним ціноутворенням.

2.7. Організація проведення камеральних перевірок юридичних осіб.

2.8. Застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, та за результатами проведення перевірок платників податків (за податками, закріпленими за управлінням).

2.9. Контроль за дотриманням чинного законодавства при застосуванні спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності платниками-юридичними особами на ІІІ та ІV групах.

2.10. Організація міжвідомчої взаємодії із суб'єктами інформаційних відносин щодо інформації про платників податків, об'єкти оподаткування та об'єкти, пов'язані з оподаткуванням.

2.11. Формування та ведення Реєстру отримувачів бюджетної дотації.

2.12. Забезпечення співпраці з інститутами громадянського суспільства, представниками бізнес-спільноти, сприяння участі громадськості у реалізації державної політики за напрямами діяльності ДФС.

2.13. Організація роз'яснювальної роботи у ЗМІ щодо практики застосування законодавства з питань, що належать до компетенції ДФС.

2.14. Надання консультацій платникам податків у письмовій формі у межах компетенції.