Територіальні органи ДФС
у Запорізькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Управління податків і зборів з фізичних осіб Головного управління ДФС у Запорізькій області

10.10.2018 -

Начальник управління - Щедровська Олена Анатоліївна

Телефон  (061) 787-67-55

Структура

Відділ аналізу та прогнозування надходжень податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску;

Сектор розгляду звернень платників податків;

Сектор організації та проведення перевірок відомостей у деклараціях суб’єктів декларування;

Відділ планування контрольно-перевірочної роботи;

Відділ контрольно-перевірочної роботи фізичних осіб;

Відділ контрольно-перевірочної роботи юридичних осіб.

Основними завданнями управління є:

1. Контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

2. Контроль за дотриманням чинного законодавства при застосуванні спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності.

3. Організація та контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, внесків самозайнятими особами (зокрема ПДФО, єдиного податку, рентної плати, екологічного податку, військового збору).

4. Контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою сплати державного мита.

5. Організація роботи та контролю щодо своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати єдиного внеску.

6. Забезпечення своєчасного та повного нарахування та сплати податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т.ч. заява для застосування пільги)) та місцевих зборів з фізичних осіб (туристичного збору та збору за місця для паркування транспортних засобів).

7. Здійснення контролю щодо забезпечення достовірного та своєчасного відображення/забезпечення відображення первинних показників в підсистемах інформаційної системи органів ДФС та їх відповідним перенесенням до інтегрованої картки платника (далі – ІКП), зокрема: сум розстрочених податкових зобов’язань, задекларованих платниками податків відповідно до п.п. «д» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України.

8. Забезпечення у межах компетенції своєчасного внесення до інформаційної системи ДФС даних за результатами проведених заходів, пов’язаних з припиненням (ліквідацією, реорганізацією) платників податків, у тому числі перевірка повноти відображення та підтвердження інформації у відомостях про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів.

9. Забезпечення внесення до реєстру страхувальників інформації про укладання договору про добровільну участь або про одноразову сплату у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Договір).

10. Забезпечення укладання Договору, внесення інформації про його укладання до реєстру страхувальників, видача (направлення) платнику примірника Договору або надання платнику мотивованої відмови в його укладанні.

11. Забезпечення внесення до реєстру страхувальників даних про розірвання Договорів.

12. Забезпечення у межах компетенції своєчасного проведення заходів та процедур, пов'язаних з припиненням (ліквідацією, реорганізацією) платників єдиного внеску.

13. Визначення очікуваних надходжень платежів до бюджету та інших доходів державних фондів, що закріплені за управлінням, у розрізі платежів з урахуванням тенденцій надходжень та розвитку економіки.

14. Здійснення контролю за дотриманням вимог чинного законодавства та нормативних актів при проведенні реєстрації, анулюванні/відміни анулювання реєстрації платників ПДВ, видачі витягів з реєстру платників ПДВ.

15. Складання та супроводження плану-графіка проведення документальних планових перевірок самозайнятих осіб.

16. Проведення (участь у проведенні) документальних перевірок самозайнятих осіб, фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання (по податках, зборах і платежах, контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати яких покладено на фіскальні органи), юридичних осіб з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування при поданні ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів на клеймування державним пробірним клеймом до казенних підприємств пробірного контролю та державного мита.

17. Організація та проведення перевірок відомостей у деклараціях суб’єктів декларування, у т.ч. осіб, які займають посади, перебування на яких становить державну таємницю.

18. Контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати ПДВ, акцизного податку платниками податків – фізичними особами-підприємцями.

19. Аналітично-інформаційне забезпечення контрольно-перевірочної роботи.

20. Проведення документальних перевірок:

- самозайнятих осіб, фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання по податках, зборах і платежах, контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати яких покладено на фіскальні органи, у тому числі за дотриманням фізичними особами – підприємцями вимог порядку ведення касових операцій у національній валюті України;
- юридичних осіб з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску, збору на обов'язкове державне пенсійне страхування при поданні ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів на клеймування державним пробірним клеймом до казенних підприємств пробірного контролю, та державного мита.

21. Проведення контрольно-перевірочних заходів у частині визначення сум єдиного внеску, грошових зобов'язань платників податків у порядку та на умовах, визначених Податковим кодексом України, законодавством щодо адміністрування єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на ДФС.

22. Аналіз ризиків з метою визначення форм та обсягів митного контролю у частині здійснення контрольно-перевірочних заходів.

23. Аналіз ризиків з метою визначення форм та обсягів податкового контролю для формування плану-графіка проведення планових документальних перевірок платників податків.

24. Координація роботи щодо складання та виконання плану-графіка проведення планових документальних перевірок платників податків.

25. Організація та проведення у межах компетенції фактичних перевірок платників податків з питань:

- дотримання роботодавцем (юридичними особами) законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами);
- дотримання роботодавцем (фізичними особами-підприємцями) законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

26. Участь у проведенні документальних перевірок в частині дотримання платниками податків норм законодавства з питань:

- дотримання роботодавцем (юридичними особами) законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами);
- дотримання роботодавцем (фізичними особами-підприємцями) законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

27. Застосування штрафних (фінансових) санкцій за несвоєчасність подання звітності, встановленої законодавством, контроль за додержанням якого покладено на ДФС, та за результатами проведення перевірок платників податків, штрафних (фінансових) санкцій до платників єдиного внеску за порушення законодавства з єдиного внеску.

29. Надання консультацій відповідно до Податкового та Митного кодексів України, законодавства з питань сплати єдиного внеску.

30. Моніторинг податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску у межах компетенції.

31. Направлення до ДФС індивідуальних податкових консультацій, для розгляду питання про внесення відомостей про такі консультації до єдиного реєстру індивідуальних податкових консультацій.

32. Участь у заходах, які проводяться інститутами громадянського суспільства.

33. Сприяння проведенню громадської експертизи діяльності територіальних органів ДФС.

34. Сприяння розвитку соціального діалогу, проведення консультацій з інститутами громадянського суспільства, всеукраїнськими об’єднаннями профспілок, всеукраїнськими об’єднаннями роботодавців, бізнес-асоціаціями щодо проектів законів, інших нормативно-правових актів, з питань розроблення та реалізації державної політики, що належить до сфери діяльності ДФС.

35. Участь у проведенні інформаційних кампаній для супроводження пріоритетних питань діяльності ДФС.