Територіальні органи ДФС
у Запорізькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Нові підходи до надання сервісних послуг: діалог фіскальної служби області з представниками місцевих громад

11.10.2018 -

В умовах децентралізації влади та реформування органів ДФС фіскальна служба Запорізької області переходить до дворівневої системи контролю, адміністрування і сервісного обслуговування платників. Про основні зміни, ключові аспекти реорганізації та перспективи подальшої взаємодії з представниками бізнесу та громадськості регіону розповів під час науково-практичного круглого столу-семінару «Реалізація реформ» заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Руслан Рачинський.

Захід відбувся за участю керівництва Запорізької облдержадміністрації, ГУ ДФС у Запорізькій області, органів місцевої влади і самоврядування, представників об'єднаних територіальних громад та науковців.

Говорячи про реорганізацію фіскальної служби, РРуслан Рачинський повідомив, що на даний час в ГУ ДФС у Запорізькій області на правах відокремлених підрозділів діють 11 управлінь, у складі яких були сформовані 12 державних податкових інспекцій, які реалізують свої повноваження на місцях, забезпечуючи контроль за своєчасністю та повнотою сплати податків, зборів, платежів, а також здійснюють сервісні функції.

– Зміни в організаційній структурі ДФС області жодним чином не вплинуть на доступ платників податків до якісного сервісу, – підкреслив Руслан Рачинський.

Фахівці фіскальної служби на місцях надають мешканцям регіону широкий перелік послуг, зокрема, це: приймання звітності, вхідної кореспонденції, постановка на облік платників, видача довідок, документів та інші. Усього з початку року запорізькі платники отримали понад 198 тисяч послуг, з яких більш ніж 88 тисяч – у м. Запоріжжя. Частина адмінпослуг ДФС була передана до Центрів надання адміністративних послуг (наприклад, реєстраційна заява по ПДВ, заява про сплату єдиного податку). Спостерігається й подальша тенденція імплементації адміністративних послуг до ЦНАП, зокрема, щодо надання інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Руслан Рачинський також висловив готовність фіскальної служби до співпраці з органами місцевого самоврядування під час проведення кампанії декларування доходів громадян, а також організації сплати майнових податків, які є важливими джерелами наповнення місцевих бюджетів.

Крім того, він детально розповів про електронні сервіси ДФС, які надають можливість отримувати послуги не виходячи з дому або офісу. Передусім, це функціонал Електронного кабінету платника, зручність та легкість користування яким оцінили минулого року 92 тисячі запорізьких платників, а за дев'ять місяців 2018-го – вже понад 83 тисячі.

Під час семінару учасники також розглянули хід впровадження реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, зміни бухгалтерського обліку і контролю державного сектору та використання коштів освітньої субвенції місцевими бюджетами.

Фотоматеріали по темі