Територіальні органи ДФС
у Запорізькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

Робота Бердянської ОДПІ зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію

10.10.2017 -

З початку року протягом січня-вересня 2017 року до Бердянської ОДПІ надійшло 46 письмових звернень громадян. За змістом основних питань, які порушено громадянами у цей період, отримані звернення за наступною тематикою:

- у 18 випадках (39,1% від загальної кількості звернень) заявники звертались з проханням проведення контрольно-перевірочних заходів;

- у 15 випадках (32,6% від загальної кількості звернень) – з метою інформування органів влади про ухилення від сплати податків;

- у 9 випадках, що складає 19,6% від загальної кількості звернень, громадяни звертались до інспекції з питань загальнодержавних, місцевих податків і зборів та єдиного соціального внеску;

- у 4 випадках (11,4% від загальної кількості звернень) - стосовно реєстрації та обліку, реструктуризації податкового боргу.

Всього протягом січня-вересня 2017 року розглянуто 44 звернень (95,6%) від загальної кількості звернень громадян.

З них 20 звернень переадресовано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 7 звернень були вирішені позитивно, на 15 звернень надано роз’яснення та 2 звернення знаходяться на виконанні.

Відповіді громадянам надані по суті та в установлений законодавством термін.

1 звернення вважалося анонімним та не підлягало розгляду, відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

Крім цього, протягом січня - вересня 2017 року керівники Бердянської ОДПІ здійснили 9 особистих прийомів. Запис на особистий прийом громадян здійснюється у відповідності до затвердженого графіку, який оприлюднено на суб-сайті ГУ ДФС у Запорізькій області та розміщено на інформаційних стендах Центру обслуговування платників Бердянської ОДПІ.

В основному на особистих прийомах розглядались питання щодо адміністрування податків та зборів.

З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» Бердянською ОДПІ забезпечено розгляд документів щодо надання публічної інформації, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, у січні-вересні 2017 року до Бердянської ОДПІ надійшло 7 запитів на публічну інформацію, в т.ч. 5 від фізичних осіб та по одному запиту від об’єднань громадян і органів виконавчої влади.

Запитувачі зверталися з проханням надати інформацію, про кількість працівників фіскальної служби, які проходили перевірку згідно закону «Про очищення влади», діяльності підприємств, сплати податків, зборів та єдиного соціального внеску, кількості виданих ліцензій, продажу безхазяйного майна тощо.

Відповіді на запити надано запитувачам у встановлені законодавством строки, тобто  протягом  п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Нагадуємо, що запит на інформацію, або звернення може бути подано до Бердянської ОДПІ особисто або надіслано поштою за адресою: 71118, м. Бердянськ, пр. Праці, буд. 20.

Також інформацію можна надіслати на електронну скриньку Бердянської ОДПІ zp.822.pubinfo@sfs.gov.ua, zp.822.zvernennya@sfs.gov.ua.