Територіальні органи ДФС
у Запорізькій області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Ви здійснюєте завантаження (перегляд) наборів даних у формі відкритих даних з розділів:

Запорізька митниця ДФС

Адреса:

69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 12

Електронна пошта:

zp@customs.sfs.gov.ua 

 

Схема проїзду 

Режим роботи:

з понеділка по четвер – з 9-00 до 18-00
п‘ятниця – з 9-00 до 16-45
перерва з 13- 00 до 13-45
субота, неділя – вихідні

Напередодні святкових та неробочих днів (стаття 73 КЗпП України) тривалість роботи працівників скорочується на одну годину.

Телефони:

чергова частина: (061) 289-01-33

Факс: (061) 224-83-33

Канцелярія Запорізької митниці ДФС:
(061) 222-16-34
(061) 289-01-35

Телефон попереднього запису на особистий прийом до керівництва Запорізької митниці ДФС (телефон приймальні):
(061) 289-01-55

Контакти для подання запиту на отримання публічної інформації:

поштова адреса – 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 12
електронна адреса – zp.publichna@customs.sfs.gov.ua
телефон* – (061) 289-01-42,
факс* – (061) 289-01-55

Місця для подання в усній формі запиту на інформацію, а також для роботи запитувачів з документами чи їх копіями* – 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 12, кабінети №106 та №205

*Примітка: Запит на отримання публічної інформації може бути подано до Запорізької митниці ДФС телефоном, факсом або в усній формі особисто посадовим особам сектору розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Запорізької митниці ДФС у робочий час згідно із правилами внутрішнього службового розпорядку (понеділок-п’ятниця з 09 з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00 (у п’ятницю – до 16.45)

«Інформаційно-довідковий департамент:

0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі).

(044) 454-16-13 з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі) для мешканців м. Києва.

Електронна пошта:

idd@sfs.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису). 

Сервіс «Пульс» Державної фіскальної служби України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій або бездіяльності, можливих корупційних правопорушень у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її та територіальних органів (далі – Інформація).

Заявники можуть надати Інформацію за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та на електронну адресу: idd@sfs.gov.ua.

Інформацію щодо достовірності відомостей та застосування заборон, визначених Законом України «Про очищення влади» про осіб, стосовно яких проводиться перевірка, можна повідомити за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або на електронну адресу: dopomoga@sfs.gov.ua.

Громадяни можуть викласти усні звернення до ДФС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр ДФС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3».

Громадяни можуть викласти усні звернення до ДФС, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями), засобами телефонного зв’язку через Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС за номером:

(044) 284-00-07.

Контакти особи, відповідальної за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг (щодо надання послуг) - телефон: (061) 289-01-46, факс: (061) 289-01-33, електронна адреса: zp@customs.sfs.gov.ua 

Громадяни можуть надати свої звернення до Запорізької митниці ДФС через: 

- засоби телефонного зв'язку за номером: (061) 289-01-55;

- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку zp.zv.gromad@customs.sfs.gov.ua;

- поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до Запорізької митниці ДФС за адресою: 69041, м. Запоріжжя, вул. Сергія Синенка, 12;

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДФС.

Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.

Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Режим роботи з надання адміністративних послуг:

пн-чт: з 9:00 до 13:00, з 13:45 до 18:00;

пт: з 9:00 до 13:00, з 13:45 до 16:45;

Сполучення громадського транспорту, під'їзні шляхи та місця паркування:

дістатися Запорізької митниці ДФС (адмінбудинку митниці) можливо громадським транспортом з центру міста в напрямку Правого берегу р. Дніпро маршрутним такси за маршрутами №№ 46, 93 або тролейбусним транспортом за маршрутом № 3 до зупинки громадського транспорту «ПК «ЗТЗ»;

під'їзні шляхи — у напрямку Правого берегу р. Дніпро після греблі ДніпроГЕСу ліворуч на бул. Вінтера, через вул. Кияшко на вул. Сергія Синенка;

напроти ПК «ЗТЗ» наявні місця паркування.

Графік особистого прийому керівним складом Запорізької митниці ДФС 

Перелік адміністративних послуг, що надаються Запорізькою митницею ДФС

Адміністративні послуги, що надаються ДФС, для отримання яких документи подаються до митниці